tisdag 3 maj 2011

Säsong start 2011/2012

Nu har ett nytt tränings år dragit igång med löpintervaller 8*1km och skogsarbete första dagen, i skrivande stund sitter jag med våran lilla dog nemo efter ett klassiskt A1/A2 pass som inkluderade spetsbrott och blodblåsa i handen, score.

Nu på förmiddagen har jag lånat en bössa av Tomas Öberg, ledare i militäralandslaget skidskytte, för att göra en ordentlig om start i skyttet. Jag kommer i fortsättningen skjuta med en vänster bössa. Efter många års velande och dåligt skytte har jag äntligen tagit beslutet och tack vare min nyaste sponsor har jag lyckats hitta linser som passar och fått upp synen på även vänster öga! Stort tack till Lars-Göran och dom övriga på Optikern i Östersund.

Nu väntar lunch för mig och en säkert hungrig liten hund!

Inga kommentarer: