måndag 23 maj 2011

Återhämtningsvecka!

Hej och hå!

Då var min allra första 30 timmars genomförd.

9 timmar på cykeln

11 på rullskidor

8 timmar löpning

2 timmar styrketräning

=

30 timmar.

Det blev 1,30 rest träning under söndagen för att lyckas få ihop timmarna. hoho.
Nu är det gjort i alla fall och det var väldigt jobbigt i mellan åt men gick ganska bra på slutet igen. Sista passet kände jag mig rent stark till och med.

Nu väntar en vecka med lite mindre träning och ett sista krafttag i skolan så den blir helt klar.

Även skyttet kommer jag lägga extra krut på denna vecka, dock inte i patronerna. Mycket skott och mycket precision för att hitta känslan i avfyrningarna, speciellt i stå.

Jag kanske diskvalificeras enligt vissa eftersom jag räknar in styrketräningen i totalen men så gör jag i alla fall. Anledning till det brukar vara att det anses vara för mycket vila, vilket kanske stämmer men faktum är att jag är bra mycket slitnare efter ett ordentligt styrketräningspass än efter.. låt säga 2 timmar a1 klassiskt och då stoppar man heller inte klockan i varje utförslöpa.. eller?

Hadetgött!

Inga kommentarer: